600 tl küçük diye savcılığa vermezsen bunlar azıtır hocam gidip savcılığa verin en azından 3 5 şikayet olunca tekerrüre girer nitelikli dolandırıcılıktan içeri alırlar burada güvenli alışverin tek çözümü burada ticaret yapmaktır direk wpden selam ben r10dan ahmet diyenlere oradan pm atın hocam diyeceksiniz