Sevgili Forumseverler Bugun Benimde 2.5 Yıllık Üyeliğimde İlk Defa Başıma Gelen Bir Olay D*la*dı*ılma Mustafa Düşünceli Adlı Şahıs her Ne Hikmetse Adına Zibilyar Tane Konu Açılmasında Rağmen Elini Kolunu Sallaya Sallaya Forumdan Besleniyor. Eminim ki Bu ve Bunun Gibi Niceleri Daha Fazladır Forumda. İyi Yere Dükkan Açmış Adam Diyip Çekilmemizi Mi Bekliyor Yöneticilerimiz Maalesef AKLIM ALMIYOR! İlgili Şahıs Rastgele Hesapları Kendinin Gibi Göstererek Kendi İbanına Hem de Bu Parayı Alıyor Bu Kadar Mağduriyete Rağmen Forumumuzda Hiç Bir Şey Değişmiyor! Yanlışsam Yanlışsın Diyin Dostlarım. Foruma Kesinlikle ALIŞ SATIŞ İşlemleri İçin Her İki Tarafı da Koruyacak Kurallar Gelmeli Bence. Mesela Neler Olabilir Sorusunu Sizlere Değil Sevgili Yetkililerimize Yöneltiyorum! Allah'a Şükür Bugün 600TL Kadar Çok da Fazla Olmayan bir rakam ile D*la*dı*ıldım. Maksadımız Para Değil Maksadımız Güvenli Ticaret Sağlıklı Forumlama Sizlerden Sadece Konuyla Alakalı Görüşlerinizi Bekliyorum Dostlar Haydi Bu Konunun Altı Size Sorduğum Bu Görüşle Dolsun İYİ FORUMLAR HAYIRLI AKŞAMLAR