Bir bot yazdım ve bir sorum var.
5
●182
- 16-12-2024, 15:11:14Üyeliği durdurulduarkadaşlar selamlar, ben birine dün 2 gündür 2 farklı bot yazdım. testleri ile beraber sunucuya kurdum. adam mesajlara gece 1'den beri dönmüyor ödeme almam lazım artık. sorunlarını vs giderdim. sizce burada şikayet konusu vs açmak mantıklı mı ? önerileriniz nedir? teşekkürler.
- 16-12-2024, 15:24:48Üyeliği durduruldubiraz daha bekleyeyim, dediğiniz gibi bir söylemde bulurum eğer olmazsa.ataliemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2024, 15:39:15hocam cevap verecek ADAM bir şekilde geceden bu yana cevap verirdi.
- 16-12-2024, 15:46:10Üyeliği durduruldukodların içerisine aktif pasif edebileceğim bi kod yazmadım :/songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle