• 16-12-2024, 15:11:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar selamlar, ben birine dün 2 gündür 2 farklı bot yazdım. testleri ile beraber sunucuya kurdum. adam mesajlara gece 1'den beri dönmüyor ödeme almam lazım artık. sorunlarını vs giderdim. sizce burada şikayet konusu vs açmak mantıklı mı ? önerileriniz nedir? teşekkürler.
  • 16-12-2024, 15:15:39
    #2
    Bence : Kendisine eğer ödeme işlemini tamamlamadığınız takdirde .. .. saatinde şikayet konusu açacağım diye yazın, halen cevap yazmazsa sorununuz devam ederse şikayet konusu açın.
  • 16-12-2024, 15:24:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ataliemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence : Kendisine eğer ödeme işlemini tamamlamadığınız takdirde .. .. saatinde şikayet konusu açacağım diye yazın, halen cevap yazmazsa sorununuz devam ederse şikayet konusu açın.
    biraz daha bekleyeyim, dediğiniz gibi bir söylemde bulurum eğer olmazsa.
  • 16-12-2024, 15:39:15
    #4
    hocam cevap verecek ADAM bir şekilde geceden bu yana cevap verirdi.
  • 16-12-2024, 15:43:04
    #5
    Ödeme gelene kadar botları pasif ederim sonrasında kendisi size zaten ulaşacaktır.
  • 16-12-2024, 15:46:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme gelene kadar botları pasif ederim sonrasında kendisi size zaten ulaşacaktır.
    kodların içerisine aktif pasif edebileceğim bi kod yazmadım :/