ataliemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence : Kendisine eğer ödeme işlemini tamamlamadığınız takdirde .. .. saatinde şikayet konusu açacağım diye yazın, halen cevap yazmazsa sorununuz devam ederse şikayet konusu açın.
biraz daha bekleyeyim, dediğiniz gibi bir söylemde bulurum eğer olmazsa.