arkadaşlar selamlar, ben birine dün 2 gündür 2 farklı bot yazdım. testleri ile beraber sunucuya kurdum. adam mesajlara gece 1'den beri dönmüyor ödeme almam lazım artık. sorunlarını vs giderdim. sizce burada şikayet konusu vs açmak mantıklı mı ? önerileriniz nedir? teşekkürler.