• 15-12-2024, 02:49:13
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iyi geceler yaklaşık 2 sene önce liseyi bitirdim 19 yaşındayım askerlik için yoklamaya 17 günüm kalmış ertelettirebilirmiyim arkadaşlar ?
  • 15-12-2024, 02:55:06
    #2
    Askerlik şubesi net cevabı verir.
  • 15-12-2024, 03:04:08
    #3
    askerlik şubesine bağlı durumdur başka kimse bilemez.
  • 15-12-2024, 03:07:04
    #4
    Üniversiteye gideceksen olabilir belki ama yukardaki arkadaşların söylediği gibi askerlik şubesine sor
  • 15-12-2024, 03:07:34
    #5
    Ertelersin
  • 15-12-2024, 03:16:10
    #6
    3 yıl önce Askerlik şubesinde Şube Astsubayı olarak görev yapıyordum. Eğer mevzuat değişmediyse, mezuniyet tarihinden itibaren 3 yıl erteleme hakkın var. Eğer mesleki veya teknik lise mezunuysan da 5 yıl olması lazım. Kesin olmamakla beraber aklımda bu şekilde kalmış tarihler. Ama en yakın askerlik şubesine uğramanda fayda var.
  • 15-12-2024, 07:25:42
    #7
    thehuseyin01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi geceler yaklaşık 2 sene önce liseyi bitirdim 19 yaşındayım askerlik için yoklamaya 17 günüm kalmış ertelettirebilirmiyim arkadaşlar ?
    şubeye git tarih söyleme sadece askerliğimi tecil ettirmek istiyorum de ve kimliğini ver. Önümdeki arkadaş değişik bir ses tonuyla 3 sene tecil istiyorum deyince 1 sene tecil alıp bide azar işitti, ben kimliği uzatıp tecil etmek istiyorum dedim 5 sene tecil etti saolsun anadolu lisesi çıkışlı olduğum halde 😂
  • 15-12-2024, 22:21:57
    #8
    kanka hangi belgeler lazım kimlik fotokopisi, mezuniyet belgesi,askerlik durum belgesini aldım, birde form mu ne varmış tecil etme dilekçesi olarak onu nerden bulabilirim
    Esoes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şubeye git tarih söyleme sadece askerliğimi tecil ettirmek istiyorum de ve kimliğini ver. Önümdeki arkadaş değişik bir ses tonuyla 3 sene tecil istiyorum deyince 1 sene tecil alıp bide azar işitti, ben kimliği uzatıp tecil etmek istiyorum dedim 5 sene tecil etti saolsun anadolu lisesi çıkışlı olduğum halde 😂