iyi geceler yaklaşık 2 sene önce liseyi bitirdim 19 yaşındayım askerlik için yoklamaya 17 günüm kalmış ertelettirebilirmiyim arkadaşlar ?
şubeye git tarih söyleme sadece askerliğimi tecil ettirmek istiyorum de ve kimliğini ver. Önümdeki arkadaş değişik bir ses tonuyla 3 sene tecil istiyorum deyince 1 sene tecil alıp bide azar işitti, ben kimliği uzatıp tecil etmek istiyorum dedim 5 sene tecil etti saolsun anadolu lisesi çıkışlı olduğum halde 😂