3 yıl önce Askerlik şubesinde Şube Astsubayı olarak görev yapıyordum. Eğer mevzuat değişmediyse, mezuniyet tarihinden itibaren 3 yıl erteleme hakkın var. Eğer mesleki veya teknik lise mezunuysan da 5 yıl olması lazım. Kesin olmamakla beraber aklımda bu şekilde kalmış tarihler. Ama en yakın askerlik şubesine uğramanda fayda var.