• 14-12-2024, 20:37:46
    #1
    Merhaba arkadaşlar yapikredide 300 bin TL kredi kartı borcum var zor zamanlardan geçiyorum asgarisi 120 geliyor sürekli para çekip atmam gerekiyor tekrardan faiz ve para cekme faizi ödüyorum . Acaba iki ayda bir asgari ödesem yani 60-60 atıp iki ayda 120 ödesem kartı kapatırlar mi yada paranın tamamını mı isterler . Yapılandırma yapsam kaç ay taksit yaparlar lütfen yardım edin maaş 50-60 arası olacak nasıl kurtulabilirim psikolojim bozuldu
  • 14-12-2024, 20:49:57
    #2
    Hocam şimdi 2 aydan bişey olmaz ama biraz findeks puanınız düşer büyük ihtimalle, en fazla banka mesaj atar ve arar haftada 5-6 defa arar yani her gün onun harici bişey olmaz ama 3 ay muhakkak 120bin ödemeniz lazım yoksa kartı kapatırlar
  • 14-12-2024, 20:52:43
    #3
    ByCoder1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar yapikredide 300 bin TL kredi kartı borcum var zor zamanlardan geçiyorum asgarisi 120 geliyor sürekli para çekip atmam gerekiyor tekrardan faiz ve para cekme faizi ödüyorum . Acaba iki ayda bir asgari ödesem yani 60-60 atıp iki ayda 120 ödesem kartı kapatırlar mi yada paranın tamamını mı isterler . Yapılandırma yapsam kaç ay taksit yaparlar lütfen yardım edin maaş 50-60 arası olacak nasıl kurtulabilirim psikolojim bozuldu
    Bankayı arayıp yapılandırma yapın. Ufak ufak ödeyip kapatın borcunuzu
  • 14-12-2024, 20:54:06
    #4
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şimdi 2 aydan bişey olmaz ama biraz findeks puanınız düşer büyük ihtimalle, en fazla banka mesaj atar ve arar haftada 5-6 defa arar yani her gün onun harici bişey olmaz ama 3 ay muhakkak 120bin ödemeniz lazım yoksa kartı kapatırlar
    Hocam peki her asgarinin uzerine 90 günkü sayiliyor peki odedigimde o 90 gün siliniyormu
  • 14-12-2024, 20:54:47
    #5
    kmlhyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankayı arayıp yapılandırma yapın. Ufak ufak ödeyip kapatın borcunuzu
    Hocam şuan ödeme sorunu gozukmedigi için yapılandırma uaparlar mi sizce
  • 14-12-2024, 21:02:00
    #6
    ByCoder1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam peki her asgarinin uzerine 90 günkü sayiliyor peki odedigimde o 90 gün siliniyormu
    En fazla 3 ay asgari ücretinin altında ödeyebilirsiniz sonrasında kart kullanıma kapatılıyor ben çok sıkıştığım zaman öyle yapıyorum ziraati bir sıkıntı yaşamadım şu ana kadar
  • 14-12-2024, 21:09:59
    #7
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En fazla 3 ay asgari ücretinin altında ödeyebilirsiniz sonrasında kart kullanıma kapatılıyor ben çok sıkıştığım zaman öyle yapıyorum ziraati bir sıkıntı yaşamadım şu ana kadar
    Allah yardımcımız olsun ozaman faizlerde düşse çoluk çocuk var psikoloji kalmadı yani
  • 14-12-2024, 21:16:08
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ByCoder1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar yapikredide 300 bin TL kredi kartı borcum var zor zamanlardan geçiyorum asgarisi 120 geliyor sürekli para çekip atmam gerekiyor tekrardan faiz ve para cekme faizi ödüyorum . Acaba iki ayda bir asgari ödesem yani 60-60 atıp iki ayda 120 ödesem kartı kapatırlar mi yada paranın tamamını mı isterler . Yapılandırma yapsam kaç ay taksit yaparlar lütfen yardım edin maaş 50-60 arası olacak nasıl kurtulabilirim psikolojim bozuldu
    Allah yardımcınız olsun inşallah hocam 🙏
  • 14-12-2024, 21:28:51
    #9
    ByCoder1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardımcımız olsun ozaman faizlerde düşse çoluk çocuk var psikoloji kalmadı yani
    Ben az ödeyeceğim diye ülkem güme gitmesin aman hocam ben yüksek faizden öderim ama şuan düşürülecek zaman değil az daha dişimizi sıkmamız lazım

    benim dediğim gibi yapabilirsiniz yapılandırmaya boşu boşuna para kaptırmayın 320kyı 500k ödemeye hiç gerek yok