Merhaba arkadaşlar yapikredide 300 bin TL kredi kartı borcum var zor zamanlardan geçiyorum asgarisi 120 geliyor sürekli para çekip atmam gerekiyor tekrardan faiz ve para cekme faizi ödüyorum . Acaba iki ayda bir asgari ödesem yani 60-60 atıp iki ayda 120 ödesem kartı kapatırlar mi yada paranın tamamını mı isterler . Yapılandırma yapsam kaç ay taksit yaparlar lütfen yardım edin maaş 50-60 arası olacak nasıl kurtulabilirim psikolojim bozuldu
Allah yardımcınız olsun inşallah hocam 🙏