Allah yardımcımız olsun ozaman faizlerde düşse çoluk çocuk var psikoloji kalmadı yani
Ben az ödeyeceğim diye ülkem güme gitmesin aman hocam ben yüksek faizden öderim ama şuan düşürülecek zaman değil az daha dişimizi sıkmamız lazım
benim dediğim gibi yapabilirsiniz yapılandırmaya boşu boşuna para kaptırmayın 320kyı 500k ödemeye hiç gerek yok