• 13-12-2024, 13:36:48
    #1
    Masaüstü PC toplayacaktım fakat hiç bir yerde kredi kartına taksit yapılmıyor sizce nakit olarak 30k-40k civarına Masaüstü toplamak mı yoksa 9 taksitle Laptop alıp yanına 27 inç monitör almak mı? Oyun ve iş için kullanacağım( sadece evde )
  • 13-12-2024, 13:39:25
    #2
    Hocam masaüstü daha iyi laptop bazen sorun çıkabiliyor
  • 13-12-2024, 13:39:35
    #3
    Masaüstü tabiki hocam
  • 13-12-2024, 13:43:41
    #4
    Sadece evde kullanım için performans açısından tartışmasız her zaman masaüstü bilgisayar.
  • 13-12-2024, 13:43:51
    #5
    JokerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam masaüstü daha iyi laptop bazen sorun çıkabiliyor
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Masaüstü tabiki hocam
    Haklısınız fakat taksit olayı kafamı karıştırıyor 9 taksitle laptop alsam 3-4 ay sonra bedavaya gelmiş gibi oluyor enflasyondan dolayı
  • 13-12-2024, 13:44:23
    #6
    Masaüstü eğer hikayeli oyun oynayacaksan laptopdan pek keyif almazsın zaten
  • 13-12-2024, 13:44:49
    #7
    Uzun vadede düşünüyorsan masaüstü ama günümüzdeki orta ve üst segmentteki laptoplar fazlası ile işinizi görüyor. Aynı zamanda dilediğin yerde kullanma açısından daha kolay oluyor
  • 13-12-2024, 13:45:08
    #8
    Amazon ve hepsiburada dan baktın mı hocam ikisinde de vade farksız 6 taksit imkanları bulunuyor.
  • 13-12-2024, 13:45:30
    #9
    JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız fakat taksit olayı kafamı karıştırıyor 9 taksitle laptop alsam 3-4 ay sonra bedavaya gelmiş gibi oluyor enflasyondan dolayı
    Masaüstü kesinlikle almalısınız. İş olsun ve özellikle oyunlar için. Yazın ısınma problemi yaşayacaksınız, masaüstünde öyle bir durum olmuyor.