Haklısınız fakat taksit olayı kafamı karıştırıyor 9 taksitle laptop alsam 3-4 ay sonra bedavaya gelmiş gibi oluyor enflasyondan dolayı
Masaüstü kesinlikle almalısınız. İş olsun ve özellikle oyunlar için. Yazın ısınma problemi yaşayacaksınız, masaüstünde öyle bir durum olmuyor.