Masaüstü PC toplayacaktım fakat hiç bir yerde kredi kartına taksit yapılmıyor sizce nakit olarak 30k-40k civarına Masaüstü toplamak mı yoksa 9 taksitle Laptop alıp yanına 27 inç monitör almak mı? Oyun ve iş için kullanacağım( sadece evde )