Muhasebe Defter Ücreti Ödediniz mi?
8
●388
- 12-12-2024, 14:14:46Merhaba. Bu muhasebe defter ücreti benim kafama çok takılıyor. Zaten e faturadayız entagratör kullanıyoruz ve e-defter var artık normal defter tutma olayları da yok. Her sene bu şekilde para alınması / talep edilmesi çok tuhafıma gidiyor. Sizler ödediniz mi? Ödemeyen veya muhasebecisi talep etmeyen var mı?
- 12-12-2024, 14:25:41defter ücreti olmasa da kırtasiye masrafı adı altında istenebiliyor hocam her yılın sonunda. geçen sene aralık ayında bende 5k gibi bir ödeme vermiştim. bakalım bu yıl ne kadar istenecekGreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-12-2024, 14:37:38Muhasebeci defterlerinizi verir ve yolları ayırır başka bir şey olmazOsmanlihitafi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-12-2024, 15:02:21kazanmak için binlerce kez sınava giriyoruz hocam. Yıllarca uğraşıyoruz bırakta kazanalım.Victionx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-12-2024, 15:23:37bu yılki kırtasiye ücreti ortalama ne kadar olur hocam bir fikriniz var mıdırSmmmErhaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2024, 12:53:05https://www.r10.net/1088510922-post84.html
Envanter defterini kendiniz noterde tasdik ettirebilirsiniz, 50 sayfa fazlasıyla yeter. (muhasebe meşruhatı hazırlasın yeter, oda kayıt belgesini de kendiniz alırsınız zaten)