Merhaba. Bu muhasebe defter ücreti benim kafama çok takılıyor. Zaten e faturadayız entagratör kullanıyoruz ve e-defter var artık normal defter tutma olayları da yok. Her sene bu şekilde para alınması / talep edilmesi çok tuhafıma gidiyor. Sizler ödediniz mi? Ödemeyen veya muhasebecisi talep etmeyen var mı?