Merhaba. Bu muhasebe defter ücreti benim kafama çok takılıyor. Zaten e faturadayız entagratör kullanıyoruz ve e-defter var artık normal defter tutma olayları da yok. Her sene bu şekilde para alınması / talep edilmesi çok tuhafıma gidiyor. Normalde 5.000 TL' idi 3 bin TL civarlarına düşüyorlar şahıs şirketi için. Sizler ödediniz mi? Ödemeyen veya muhasebecisi talep etmeyen var mı?
defter ücreti olmasa da kırtasiye masrafı adı altında istenebiliyor hocam her yılın sonunda. geçen sene aralık ayında bende 5k gibi bir ödeme vermiştim. bakalım bu yıl ne kadar istenecek