• 12-12-2024, 13:34:54
    #1
    merhabalar ben de şuan Nikon D7200 var vesikalık biometrik fotoğrafçılığı yapıyorum kış'a girdik düğün sezonu v.s azaldı ama yine sormak istedim sizlere.

    Sizce şuan fotoğraf makinem ile daha da araştırma yapıp dış çekim işine mi başlasam yoksa premiere pro ya da davinci öğrenerek editörlük işine mi başlasam hangisi için daha çok müşteri var yani daha kolay iş olur ve öğrendiğime değer? Hangisini önerirsiniz düşünce ve yorumlarınızı beklemekteyim hepinize teşekkür ederim şimdiden
  • 12-12-2024, 13:40:45
    #2
    İkisi çok farklı alanlar. Uzman olduğunuz alana yönelin. Özetle en iyi olduğunuz iş zaman ve mekan fark etmeksizin sizi özel yapar ve size para kazandırır.
  • 12-12-2024, 13:44:47
    #3
    İkisi birden... dış çekim her zaman bulamazsınız. Ancak sadece fotoğraf makinesi ve lens yetmez. Yeteri kadar donanıma sahip olmanız lazım. Elinizdeki fotoğraf makinesi bence yetmez. biraz daha para bağlamak zorunda kalabilirsiniz. Ancak yeteri kadar bir editör işi bulursanız süreklilik oluşur. Artık herkesin cebinde fotoğraf stüdyosu var hocam. Ama her yerde editör yok.
  • 12-12-2024, 14:13:24
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Editörlük.
  • 12-12-2024, 14:34:04
    #5
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkisi çok farklı alanlar. Uzman olduğunuz alana yönelin. Özetle en iyi olduğunuz iş zaman ve mekan fark etmeksizin sizi özel yapar ve size para kazandırır.
    İki alanda da temelim mevcut hocam ikisinide yapabilirim. İkisi alanıda seviyorum ama önce hangisinden başlasam onu bilemedim ikisinide yapıcam ama ilk hangisi onu düşünüyordum.

    turanay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkisi birden... dış çekim her zaman bulamazsınız. Ancak sadece fotoğraf makinesi ve lens yetmez. Yeteri kadar donanıma sahip olmanız lazım. Elinizdeki fotoğraf makinesi bence yetmez. biraz daha para bağlamak zorunda kalabilirsiniz. Ancak yeteri kadar bir editör işi bulursanız süreklilik oluşur. Artık herkesin cebinde fotoğraf stüdyosu var hocam. Ama her yerde editör yok.
    Evet haklısınız hocam, makine konusunda gelirsek evet yetersiz ama ilk 10 müşteri için bunu kullanıcaktım. Sonra Canon 5d Mark 4 alıcağım tabi fotoğraçılık yaparsam. Editörlüğe gelirsek fotoğrafçılıkta müşteri bulma ihtimalim var kendi çevreme göre lakin editörlüğü yaparsam müşteriyi ilk başlarda neredene bulurum emin olamadım hocam.

    Rosy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Editörlük.
    Premiere mi davinci mi önerirsiniz hocam? İlk işi nereden nasıl alabilirim müşteri nasıl bulurum v.s bahsederseniz çok sevinirim.