İkisi birden...

dış çekim her zaman bulamazsınız. Ancak sadece fotoğraf makinesi ve lens yetmez. Yeteri kadar donanıma sahip olmanız lazım. Elinizdeki fotoğraf makinesi bence yetmez. biraz daha para bağlamak zorunda kalabilirsiniz. Ancak yeteri kadar bir editör işi bulursanız süreklilik oluşur. Artık herkesin cebinde fotoğraf stüdyosu var hocam. Ama her yerde editör yok.