merhabalar ben de şuan Nikon D7200 var vesikalık biometrik fotoğrafçılığı yapıyorum kış'a girdik düğün sezonu v.s azaldı ama yine sormak istedim sizlere.
Sizce şuan fotoğraf makinem ile daha da araştırma yapıp dış çekim işine mi başlasam yoksa premiere pro ya da davinci öğrenerek editörlük işine mi başlasam hangisi için daha çok müşteri var yani daha kolay iş olur ve öğrendiğime değer? Hangisini önerirsiniz düşünce ve yorumlarınızı beklemekteyim hepinize teşekkür ederim şimdiden