• 07-12-2024, 01:47:53
    #10
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yukarı ustura hakimi paylaştım hocam yaza doğru saç ekerim başka çare yok gibi
    Yani eğer sıfır haline alışırsanız bence en güzeli öyle. Saç ekimini de hemen yapmayabilirler hocam. Dökülmenin durmuş/bitmiş olması gerekiyor ekim yapılması için. Takıntı yapmayın ama. Her halimizle iyiyiz
  • 07-12-2024, 01:52:19
    #11
    Prp tedavisi yapabilirsiniz etkili oluyor ama usturaya vurmanız sizin için kötü olmuş uzattığnız zaman farkedeceksiniz eski halinden daha kötü çıkacak. ( saçını kazıt daha sağlam çıkar kelimesi yalan zaten zayıflamış kök uzarken dayanamıyor dökülüyor. )
  • 07-12-2024, 01:56:29
    #12
    sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani eğer sıfır haline alışırsanız bence en güzeli öyle. Saç ekimini de hemen yapmayabilirler hocam. Dökülmenin durmuş/bitmiş olması gerekiyor ekim yapılması için. Takıntı yapmayın ama. Her halimizle iyiyiz
    Ustura halini beğendim bir süre öyle takılacak 2 günde bir kendim vururum

    medabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Prp tedavisi yapabilirsiniz etkili oluyor ama usturaya vurmanız sizin için kötü olmuş uzattığnız zaman farkedeceksiniz eski halinden daha kötü çıkacak. ( saçını kazıt daha sağlam çıkar kelimesi yalan zaten zayıflamış kök uzarken dayanamıyor dökülüyor. )
    Risk aldım yeni halim daha iyi gibi hocam
  • 07-12-2024, 04:29:22
    #13
    Dökülen saçlar bir daha çıkması mümkün değil. Bunlar hep para tuzağı
  • 07-12-2024, 04:31:07
    #14
    zerkalov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dökülen saçlar bir daha çıkması mümkün değil. Bunlar hep para tuzağı
    Dediğinize katılıyorum hocam
  • 07-12-2024, 04:33:26
    #15
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğinize katılıyorum hocam
    Kişiden kişiye değişiyor. Yaşım 36 gram dökülme yok sadece beyazlık var. Fazla takılma ömür bitiyor ☺️
  • 07-12-2024, 22:07:51
    #16
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok canımı sıkıyordu psikolojime yenik düştüm
    Ustura vurdum da hocam tarzımı çok beğendim 😂



    valla eski halindense çok karizma durmuş iyi karar
  • 08-12-2024, 00:13:01
    #17
    İstersen bana donör bölgeni (ense bölgeni) at, saç ekimi için yeterli donörün var mı bakayım.
    35.000 TL ye saç ekiyoruz şu an R10dan gelenleri.

    Whatsapp
  • 08-12-2024, 00:22:06
    #18
    Hic para harcama boyle cok yakisiklisin.