sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani eğer sıfır haline alışırsanız bence en güzeli öyle. Saç ekimini de hemen yapmayabilirler hocam. Dökülmenin durmuş/bitmiş olması gerekiyor ekim yapılması için. Takıntı yapmayın ama. Her halimizle iyiyiz
Ustura halini beğendim bir süre öyle takılacak 2 günde bir kendim vururum

medabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Prp tedavisi yapabilirsiniz etkili oluyor ama usturaya vurmanız sizin için kötü olmuş uzattığnız zaman farkedeceksiniz eski halinden daha kötü çıkacak. ( saçını kazıt daha sağlam çıkar kelimesi yalan zaten zayıflamış kök uzarken dayanamıyor dökülüyor. )
Risk aldım yeni halim daha iyi gibi hocam