Yukarı ustura hakimi paylaştım hocam yaza doğru saç ekerim başka çare yok gibi
Yani eğer sıfır haline alışırsanız bence en güzeli öyle. Saç ekimini de hemen yapmayabilirler hocam. Dökülmenin durmuş/bitmiş olması gerekiyor ekim yapılması için. Takıntı yapmayın ama. Her halimizle iyiyiz