HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yukarı ustura hakimi paylaştım hocam yaza doğru saç ekerim başka çare yok gibi
Yani eğer sıfır haline alışırsanız bence en güzeli öyle. Saç ekimini de hemen yapmayabilirler hocam. Dökülmenin durmuş/bitmiş olması gerekiyor ekim yapılması için. Takıntı yapmayın ama. Her halimizle iyiyiz