• 06-12-2024, 16:47:18
    #1
    Merhabalar bir arkadaştan almam gereken bir ödeme var yaklaşık 2 aydır sürekli erteliyor en sonunda bir sözleşme yaptık kendi aramızda eğerki ödemeyi atmazsa bu sözleşme geçerli olurmu acaba bilen arkadaşlar bilgilendirip yardımcı olursa çok sevinirim
  • 06-12-2024, 16:51:25
    #2
    çok sağlam bir sözleşme değil ama imzalar ıslak mı?
  • 06-12-2024, 17:12:59
    #3
    E-imza değil eğer ıslakta değilse geçerli olacağını sanmıyorum
  • 06-12-2024, 17:20:18
    #4
    Çok iyi bir sözleşme olmasa da evet, geçerlidir.
  • 06-12-2024, 17:54:26
    #5
    İmzanın ona ait olduğunu gösteren bir kanıt mevcut mu? Noterde hazırlamak en güzelidir. Sözleşme sözleşmedir ancak aksi iddia edilirse süreç uzar, kanıtlanmaya bağlı aleyhinize de dönebilir.
  • 06-12-2024, 23:06:07
    #6
    Danışman
    Merhabalar.

    Sözleşme geçerli. Fakat görünüş itibari ile ek protokol izlenimi veriyor.
    Bununla dava açsanız hakim bunun asıl sözleşmesi nerede demesi
    mümkün. Bunun yerine basit bir bakkal senedi kullansanız daha sağlıklı
    olabilirdi. Profesyonel destek almak isterseniz profilimdeki numaradan
    ulaşabilirsiniz.

    İyi forumlar