Merhabalar bir arkadaştan almam gereken bir ödeme var yaklaşık 2 aydır sürekli erteliyor en sonunda bir sözleşme yaptık kendi aramızda eğerki ödemeyi atmazsa bu sözleşme geçerli olurmu acaba bilen arkadaşlar bilgilendirip yardımcı olursa çok sevinirim