Merhabalar.
Sözleşme geçerli. Fakat görünüş itibari ile ek protokol izlenimi veriyor.
Bununla dava açsanız hakim bunun asıl sözleşmesi nerede demesi
mümkün. Bunun yerine basit bir bakkal senedi kullansanız daha sağlıklı
olabilirdi. Profesyonel destek almak isterseniz profilimdeki numaradan
ulaşabilirsiniz.
İyi forumlar