Csxdefacer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kuryelik yapılır mı?
27
●1.446
- 06-12-2024, 01:33:2150.000 TL'nin KDV'si 9.000 TL, geriye 41.000 TL kaldı.ezuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
26 günde 150 TL yakıt harcasanız, toplamda 3.900 TL harcamış olursunuz. Geriye 37.100 TL kaldı.
Yemek masrafları, 14 saat çalışacağınızı belirtiyorsunuz, 2 öğün yemek yiyeceksiniz ve alt limitten hesapladığımızda yemek masrafı 200 TL olacak. 5.200 TL tutacak.
6500 TL Bağkur ödemesi çıkıyor. Eğer ilk defa başvuruyorsanız veya şartları sağlıyorsanız, 1 yıl ödemezsiniz, ancak ben karşılamadığım için ödüyorum, maalesef. Geriye 25.400 TL kaldı.
Muhasebe için 1.000 TL ödeme yaparsanız, 24.000 TL kalır. Ancak, motorun bakımları, yıpranması ve motorun ek masraflarını katmadık. Bunlar da eklenince, bu ücretin sigortasız bir şekilde çalışmaya ve canınızı tehlikeye atmaya değer olup olmadığını siz değerlendirin. Yağmurda, çamurda paket taşırken güvenliğinizi riske atmak ne kadar mantıklı?
Ayriyetten haftalık kestiğim faturaları atabilirim bu ay mantıklı mı birde öyle düşünün haftalık olarak yatıyor faturalar haftalık geliyor ve şuan işler çok durgun. - 06-12-2024, 23:14:10Trendyol da motorlu kuryelik yapıyorum ortalama 10-12saat çalışırsanız 42-48 paket atabilirsiniz. 42 paket 2700 48 paket 3000 ediyor. Aylık 6000 tl bağkur borcun çıkıyor genelde biz kuryeler ödemeyiz 65 yaşına kadar ödeyeceksin asgari ücret kadar para almayacaksın diye düşünürüz ve bağkurumuzu ödemeyiz 2 yılda bir af çıkar prim günlerimizi sildiririz böylece bağkur borcuda silinir. Günlük 150-200tl yakıt yakarsın. Motorun aylık yağ gideri var 2 kere yağ değiştirsen 500tl tutar. Görünmeyen motor giderlerine 3000 yaz aylık. Muhasebe ücretü 650tl fiş işini birşekilde hallediyorsun 90bin tl para kazandığında 18 bin kdv çıkıyor giderler altında gösterdiğin faturalar ile ortalama olarak biz kuryeler aylık 1000 kdv ödüyoruz. Kuryeliğin zor kısmı parayı elde tutamamak ve bence bereketsiz olması. Gider abartıldığı kadar yok ama parayı elde tutmak sorun
- 06-12-2024, 23:19:47Çok güzel yazmışsınız cidden çoğu kişi giderleri abarttığını düşünüyorumisininbasinda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
honda activa çok sorun cıkarmaz diyolar zaten activa almayı düşünüyorum ve aylık cebine ne kadar kalıyor senin? Borc falan yapmam ben kenara atacağım birkim yapıcam. Üstelik genc girşimci bagkur odemeyeceğim.
3 hafta çalışıp 1 hafta yatsam ne kadar kazanırım? - 06-12-2024, 23:23:18Aylık cebime para kalmıyor bu işe 2021 de başladım başladığımda 10bin tl borcum vardı şimdi 400bin var girdiğim günden beri borç ödüyorumezuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aldığım birşeyde yok kartlar vs ha yaşıyormuyum yaşıyorum kendimce işte
Activa güzel daha büyük motor alma pcx vs alma mati veya spontiniye bulaşma activa s ve spacy den şaşma eski yeni motor fark etmez işini görür
3 hafta çalışıp 1 hafta yatacağına haftada 2 tatil yapıp daha düzenli çalışabilirsin. Hangi firmada kaç saat çalışacağını adres bilgin ve motor bilgin var mısöylersen ne kadar kazanacağını söyleyeyim - 06-12-2024, 23:24:44Öncelikle getirde başlayacağım galiba çünkü direk alıyorlar sonra da Trendyola girmeye çalışacağım bölge İstanbul Avrupa yakasıisininbasinda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2024, 23:27:30Getir büyük getir küçük fiyat değişiyor bölge sıralması var 1. bölge 0. bölge 2. bölge gibi fıyat ona göre değişiyor getirde bölgeye göre fiyat makas aralığı çok fazla olduğu için ortalma bir rakam bile veremeyeceğim çünkü getir küçükde ilk paket 40tl 2 paket aynı anda alırsın ilki 40 2.si ise 30 tl ama getir büyükde ilk paket 90tl 2.paket 65tlezuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Poligon dediğimiz olay var getirde kiminin bölgesi en uzak 2.5km iken birinin bölgesi 10km yi geçebiliyor
Aldığım birşeyde yok kartlar vs ha yaşıyormuyum yaşıyorum kendimce işte