ezuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel yazmışsınız cidden çoğu kişi giderleri abarttığını düşünüyorum

honda activa çok sorun cıkarmaz diyolar zaten activa almayı düşünüyorum ve aylık cebine ne kadar kalıyor senin? Borc falan yapmam ben kenara atacağım birkim yapıcam. Üstelik genc girşimci bagkur odemeyeceğim.

3 hafta çalışıp 1 hafta yatsam ne kadar kazanırım?
Aylık cebime para kalmıyor bu işe 2021 de başladım başladığımda 10bin tl borcum vardı şimdi 400bin var girdiğim günden beri borç ödüyorum Aldığım birşeyde yok kartlar vs ha yaşıyormuyum yaşıyorum kendimce işte

Activa güzel daha büyük motor alma pcx vs alma mati veya spontiniye bulaşma activa s ve spacy den şaşma eski yeni motor fark etmez işini görür

3 hafta çalışıp 1 hafta yatacağına haftada 2 tatil yapıp daha düzenli çalışabilirsin. Hangi firmada kaç saat çalışacağını adres bilgin ve motor bilgin var mısöylersen ne kadar kazanacağını söyleyeyim