Trendyol da motorlu kuryelik yapıyorum ortalama 10-12saat çalışırsanız 42-48 paket atabilirsiniz. 42 paket 2700 48 paket 3000 ediyor. Aylık 6000 tl bağkur borcun çıkıyor genelde biz kuryeler ödemeyiz 65 yaşına kadar ödeyeceksin asgari ücret kadar para almayacaksın diye düşünürüz ve bağkurumuzu ödemeyiz 2 yılda bir af çıkar prim günlerimizi sildiririz böylece bağkur borcuda silinir. Günlük 150-200tl yakıt yakarsın. Motorun aylık yağ gideri var 2 kere yağ değiştirsen 500tl tutar. Görünmeyen motor giderlerine 3000 yaz aylık. Muhasebe ücretü 650tl fiş işini birşekilde hallediyorsun 90bin tl para kazandığında 18 bin kdv çıkıyor giderler altında gösterdiğin faturalar ile ortalama olarak biz kuryeler aylık 1000 kdv ödüyoruz. Kuryeliğin zor kısmı parayı elde tutamamak ve bence bereketsiz olması. Gider abartıldığı kadar yok ama parayı elde tutmak sorun
Çok güzel yazmışsınız cidden çoğu kişi giderleri abarttığını düşünüyorum
honda activa çok sorun cıkarmaz diyolar zaten activa almayı düşünüyorum ve aylık cebine ne kadar kalıyor senin? Borc falan yapmam ben kenara atacağım birkim yapıcam. Üstelik genc girşimci bagkur odemeyeceğim.
3 hafta çalışıp 1 hafta yatsam ne kadar kazanırım?