Selamlar, anlık gelen daralmayla birlikte bu konuyu açmak istedim belki cevap yazan olur da dinlerim diye.
Geceleri ne yapıyorsunuz bu kadar uyanık kalmanıza sebep olan şey ne ?
geceleri ne yapıyorsunuz ?
11
●344
- 04-12-2024, 05:40:29Kolay gelsin, bende aynı şekildeopyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vaziyetiniz zor o haldeBozdurma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-12-2024, 05:43:40tam olarak bende bu nedenleopyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2024, 05:45:22tryxdd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehepimiz bu nedenle buradaysak projeler nedirmelihx1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2024, 06:05:28R10'da paylaşacağım bir scripti yazmaya başlıyorum diyelimopyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2024, 06:07:01benim ki daha çok kurumsala yönelik bir servis.tryxdd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle