• 04-12-2024, 05:35:58
    #1
    Selamlar, anlık gelen daralmayla birlikte bu konuyu açmak istedim belki cevap yazan olur da dinlerim diye.
    Geceleri ne yapıyorsunuz bu kadar uyanık kalmanıza sebep olan şey ne ?
  • 04-12-2024, 05:38:53
    #2
    merhaba yeni projelerim için çalışıyorum geceleri daha sakin ve verimli oluyor.
  • 04-12-2024, 05:39:13
    #3
    aşk eyliyorum
  • 04-12-2024, 05:40:29
    #4
    opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba yeni projelerim için çalışıyorum geceleri daha sakin ve verimli oluyor.
    Kolay gelsin, bende aynı şekilde

    Bozdurma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aşk eyliyorum
    Vaziyetiniz zor o halde
  • 04-12-2024, 05:43:40
    #5
    opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba yeni projelerim için çalışıyorum geceleri daha sakin ve verimli oluyor.
    tam olarak bende bu nedenle
  • 04-12-2024, 05:45:22
    #6
    tryxdd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolay gelsin, bende aynı şekilde


    Vaziyetiniz zor o halde
    melihx1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam olarak bende bu nedenle
    hepimiz bu nedenle buradaysak projeler nedir
  • 04-12-2024, 06:05:28
    #7
    opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepimiz bu nedenle buradaysak projeler nedir
    R10'da paylaşacağım bir scripti yazmaya başlıyorum diyelim
  • 04-12-2024, 06:07:01
    #8
    tryxdd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'da paylaşacağım bir scripti yazmaya başlıyorum diyelim
    benim ki daha çok kurumsala yönelik bir servis.
  • 04-12-2024, 06:11:12
    #9
    Proje geliştirilmesi. Çoğu bitti azı kaldı