Konu
geceleri ne yapıyorsunuz ?
04-12-2024, 06:07:01
#8
opyan
tryxdd adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10'da paylaşacağım bir scripti yazmaya başlıyorum diyelim
benim ki daha çok kurumsala yönelik bir servis.