• 03-12-2024, 21:51:58
    #1
    Arkadaşlar öncelikle ben 4 senelik ilişkimm vardı ve benim uzun süre devam eden bir kumar problemim vardı çok şükür kumar problemini hallettim fakat benim kız arkadaşım beni bu durumdan dolayı bıraktı evet benim için çok çabaladı kaç defa onun yüzünü kara çıkardım durumu bilenleriniz var ise çok kolay bir bağımşılık değil ama sevgim herşeyin ötesindeydi kendisi 1 ay oldu ayrıldı benden her gün yalvardım yakardım barışsın etsin diye ben seni sildim diyor ama bu acım inanın geçmiyor canıma kıymak istiyorum yemek yiyemiyorum çalışmıyorum hayattan keyif alamıyorum hiçbir şey mutlu edemiyor beni ve ben bu durumu takıntı haline getirdim başkasıyla mı konuşuyor ediyor yada hayatına başkasını alır düşüncesi beni öldürüyor inanın çevremde dertleşebileceğim bir arkadaşım yok herşeyin kendisiydi arkadaşım ailem o idi ama oda yok ya gurursuzlık yaptım herşeyi denedim kendimi küçük düşürdüm sırf bana inansın diye ama inanın olmıyor ya yemin ederim böyle hayat olmaz olsun böyle hayat mı yaşanır gerçekten yaşanmıyor gece yatamıyor uyku yok nefesim sıkışıyor kalp atışlarım hızlı atıyor o kadar stres altındayım ki vücudumda hatalar çıktı kendime zarar vermeye başladım ya benim sadece istediğim ona kendimi iyi bir insan olduğuna inandırmak değiştiğimi görmesini istiyorum ya diyorum ya benim onun başkasıyla olabilme düşüncesini duyacağıma hayatta olmam daha iyi yapamıyorum gerçekten çok yoruldum kimseye belli etmemeye çalışıyorum ama çok tükendim
  • 03-12-2024, 21:54:45
    #2
    Hilalim35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar öncelikle ben 4 senelik ilişkimm vardı ve benim uzun süre devam eden bir kumar problemim vardı çok şükür kumar problemini hallettim fakat benim kız arkadaşım beni bu durumdan dolayı bıraktı evet benim için çok çabaladı kaç defa onun yüzünü kara çıkardım durumu bilenleriniz var ise çok kolay bir bağımşılık değil ama sevgim herşeyin ötesindeydi kendisi 1 ay oldu ayrıldı benden her gün yalvardım yakardım barışsın etsin diye ben seni sildim diyor ama bu acım inanın geçmiyor canıma kıymak istiyorum yemek yiyemiyorum çalışmıyorum hayattan keyif alamıyorum hiçbir şey mutlu edemiyor beni ve ben bu durumu takıntı haline getirdim başkasıyla mı konuşuyor ediyor yada hayatına başkasını alır düşüncesi beni öldürüyor inanın çevremde dertleşebileceğim bir arkadaşım yok herşeyin kendisiydi arkadaşım ailem o idi ama oda yok ya gurursuzlık yaptım herşeyi denedim kendimi küçük düşürdüm sırf bana inansın diye ama inanın olmıyor ya yemin ederim böyle hayat olmaz olsun böyle hayat mı yaşanır gerçekten yaşanmıyor gece yatamıyor uyku yok nefesim sıkışıyor kalp atışlarım hızlı atıyor o kadar stres altındayım ki vücudumda hatalar çıktı kendime zarar vermeye başladım ya benim sadece istediğim ona kendimi iyi bir insan olduğuna inandırmak değiştiğimi görmesini istiyorum ya diyorum ya benim onun başkasıyla olabilme düşüncesini duyacağıma hayatta olmam daha iyi yapamıyorum gerçekten çok yoruldum kimseye belli etmemeye çalışıyorum ama çok tükendim
    Ayrılmak için bahane üretmiş olmasın, çünkü kumar oynamak aşk için bir engel değil?
  • 03-12-2024, 21:55:57
    #3
    Zamanla acı çekmeniz dinecektir. Mantıklı olarak şunu düşünün, şu anda kendinize bir zarar verirseniz karşı taraf üzülür mü sevinir mı ?

    Bana kalırsa, hayati durumlar haricinde karşı taraf sizin bu durumunuzdan hoşnut olacaktır. Bence en azından onu mutlu etmemek için mutlu olabileceğiniz şeylerle meşgul olun


    Hayatta ailenizden başka sizi kimse düşünmez önemsemez
  • 03-12-2024, 21:56:02
    #4
    Biri gider biri gelir, ağlamanın bir manası yok.
  • 03-12-2024, 21:56:06
    #5
    Hocam kumar bağımlığı kötü bir huydur önce dostlarını en son aileni bitirir bırakmışsınız ama sanki biraz geç olmuş inşallah hayatınızda herşey isteyinizce olur ama bu hayatın sonu değil eminim bir yerlerde dertlerinize ortak olucak bir hayat arkadaşı vardır dualırımız sizinle inşallah tez vakite bu psikolojik sorunları atlatırsınız.
  • 03-12-2024, 21:56:09
    #6
    valla kuzenimin 1.7m kumar borcu vardı 2-3 ay önce, daha 2 hafta önce evlendiler bence bahane
  • 03-12-2024, 21:56:17
    #7
    Bir arkadaşın aracılığıyla bu mesajını onla paylaş. Ama mesajın onunla paylaşıldığından senin haberin yokmuş gibi davran. Eğer gerçekten sevdiyse seni bi sorar zaten
  • 03-12-2024, 21:56:31
    #8
    Yaşınız ufak mı diye baktım ama 26 yaşındaymışsınız sizin için üzülüyorum benim kuzenimde bir kız yüzünden intihar etti değmedi şimdi evli çoçuğu bile ver değmeyecek bir an önce bu duygulardan uzaklaşıp kendi hayatınızı oluşturun
  • 03-12-2024, 21:57:20
    #9
    Hilalim35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar öncelikle ben 4 senelik ilişkimm vardı ve benim uzun süre devam eden bir kumar problemim vardı çok şükür kumar problemini hallettim fakat benim kız arkadaşım beni bu durumdan dolayı bıraktı evet benim için çok çabaladı kaç defa onun yüzünü kara çıkardım durumu bilenleriniz var ise çok kolay bir bağımşılık değil ama sevgim herşeyin ötesindeydi kendisi 1 ay oldu ayrıldı benden her gün yalvardım yakardım barışsın etsin diye ben seni sildim diyor ama bu acım inanın geçmiyor canıma kıymak istiyorum yemek yiyemiyorum çalışmıyorum hayattan keyif alamıyorum hiçbir şey mutlu edemiyor beni ve ben bu durumu takıntı haline getirdim başkasıyla mı konuşuyor ediyor yada hayatına başkasını alır düşüncesi beni öldürüyor inanın çevremde dertleşebileceğim bir arkadaşım yok herşeyin kendisiydi arkadaşım ailem o idi ama oda yok ya gurursuzlık yaptım herşeyi denedim kendimi küçük düşürdüm sırf bana inansın diye ama inanın olmıyor ya yemin ederim böyle hayat olmaz olsun böyle hayat mı yaşanır gerçekten yaşanmıyor gece yatamıyor uyku yok nefesim sıkışıyor kalp atışlarım hızlı atıyor o kadar stres altındayım ki vücudumda hatalar çıktı kendime zarar vermeye başladım ya benim sadece istediğim ona kendimi iyi bir insan olduğuna inandırmak değiştiğimi görmesini istiyorum ya diyorum ya benim onun başkasıyla olabilme düşüncesini duyacağıma hayatta olmam daha iyi yapamıyorum gerçekten çok yoruldum kimseye belli etmemeye çalışıyorum ama çok tükendim

    Ayrılmak için bahane üretmiş olmasın, çünkü kumar oynamak aşk için bir engel değil?


    Ve kaybetmek yerine milyonlar kazansaydın eger ayrılır mıydı acaba öyle düşün