Zamanla acı çekmeniz dinecektir. Mantıklı olarak şunu düşünün, şu anda kendinize bir zarar verirseniz karşı taraf üzülür mü sevinir mı ?

Bana kalırsa, hayati durumlar haricinde karşı taraf sizin bu durumunuzdan hoşnut olacaktır. Bence en azından onu mutlu etmemek için mutlu olabileceğiniz şeylerle meşgul olun


Hayatta ailenizden başka sizi kimse düşünmez önemsemez