Hilalim35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar öncelikle ben 4 senelik ilişkimm vardı ve benim uzun süre devam eden bir kumar problemim vardı çok şükür kumar problemini hallettim fakat benim kız arkadaşım beni bu durumdan dolayı bıraktı evet benim için çok çabaladı kaç defa onun yüzünü kara çıkardım durumu bilenleriniz var ise çok kolay bir bağımşılık değil ama sevgim herşeyin ötesindeydi kendisi 1 ay oldu ayrıldı benden her gün yalvardım yakardım barışsın etsin diye ben seni sildim diyor ama bu acım inanın geçmiyor canıma kıymak istiyorum yemek yiyemiyorum çalışmıyorum hayattan keyif alamıyorum hiçbir şey mutlu edemiyor beni ve ben bu durumu takıntı haline getirdim başkasıyla mı konuşuyor ediyor yada hayatına başkasını alır düşüncesi beni öldürüyor inanın çevremde dertleşebileceğim bir arkadaşım yok herşeyin kendisiydi arkadaşım ailem o idi ama oda yok ya gurursuzlık yaptım herşeyi denedim kendimi küçük düşürdüm sırf bana inansın diye ama inanın olmıyor ya yemin ederim böyle hayat olmaz olsun böyle hayat mı yaşanır gerçekten yaşanmıyor gece yatamıyor uyku yok nefesim sıkışıyor kalp atışlarım hızlı atıyor o kadar stres altındayım ki vücudumda hatalar çıktı kendime zarar vermeye başladım ya benim sadece istediğim ona kendimi iyi bir insan olduğuna inandırmak değiştiğimi görmesini istiyorum ya diyorum ya benim onun başkasıyla olabilme düşüncesini duyacağıma hayatta olmam daha iyi yapamıyorum gerçekten çok yoruldum kimseye belli etmemeye çalışıyorum ama çok tükendim

Ayrılmak için bahane üretmiş olmasın, çünkü kumar oynamak aşk için bir engel değil?


Ve kaybetmek yerine milyonlar kazansaydın eger ayrılır mıydı acaba öyle düşün