• 29-11-2024, 22:23:12
    #1
    Merhaba, yaklaşık 9-10 yıl önce Era ve İyon Yayıncılık isimli bir firmadan İngilizce eğitimi almıştım. ( dolandırıcılar )
    Ödemelerimin büyük kısmını yaptığımı hatırlıyorum, ancak yaklaşık 100-200 TL gibi bir tutar ödenmemiş olabilir. Bugün beni arayıp 24 bin TL borcum olduğunu ve icra işlemi başlatacaklarını söylediler. Yıllar içinde bu kadar yüksek bir borç birikmesi bana haksız görünüyor.
    1. İyi bir avukatla bu sorunun üstesinden gelmek mümkün müdür, yoksa süreç çok uzun sürer mi?
    2. Borcu minimum bir tutarla kabul edip ödemek mi mantıklı olur, yoksa bir avukatla hakkımı savunmak mı daha etkili olur?

    Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
  • 29-11-2024, 22:32:46
    #2
    Danışman
    Merhabalar.

    Profesyonel olarak yardımcı olabiliriz. Profilimdeki numaradan bize ulaşabilirsiniz.

    İyi forumlar
  • 29-11-2024, 22:34:18
    #3
    Murataydogmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, yaklaşık 9-10 yıl önce Era ve İyon Yayıncılık isimli bir firmadan İngilizce eğitimi almıştım. ( dolandırıcılar )
    Ödemelerimin büyük kısmını yaptığımı hatırlıyorum, ancak yaklaşık 100-200 TL gibi bir tutar ödenmemiş olabilir. Bugün beni arayıp 24 bin TL borcum olduğunu ve icra işlemi başlatacaklarını söylediler. Yıllar içinde bu kadar yüksek bir borç birikmesi bana haksız görünüyor.
    1. İyi bir avukatla bu sorunun üstesinden gelmek mümkün müdür, yoksa süreç çok uzun sürer mi?
    2. Borcu minimum bir tutarla kabul edip ödemek mi mantıklı olur, yoksa bir avukatla hakkımı savunmak mı daha etkili olur?

    Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
    Mahkeme açıldı mı? Bu borcun mahkemesi görüldü mü? Eğer mahkeme gibi bir olay ortada yoksa açacakları tek şey İlamsız İcra'dır. Bir de İlamlı İcra var.
    İlamlı İcra mahkeme kararıyla kesinleşmiş bir borç için açılır ve itiraz edilemez.
    Ama İlamsız İcra herhangi bir mahkeme süreci olmadan gidip "bunun bana şu kadar borcu var" diyerek açılabilen bir icradır.
    İlamsız İcra'ya 7 gün içinde itiraz süreniz var. İtiraz ederseniz hiçbir şey olmaz. Etmezseniz borcu kabul etmiş sayılırsınız ve kesinleşir.
  • 29-11-2024, 22:35:50
    #4
    Yine de bir avukata sor. Elinde senetlerin var mı? Senet yoksa ilamsız icra açarlar sende icra müdürlüğünden 1 hafta içinde itiraz edersin süreç çözülür. Sonrasında mahkemeye verebilirler ama onlar senden iyi biliyorlardır kaybedeceklerini o yüzden mahkeme süreci de olmaz diye düşünüyorum.
  • 29-11-2024, 22:36:06
    #5
    https://www.sikayetvar.com/iyon-yayincilik

    bence kafanıza takmayın boş iş gibi duruyor
    dataları çalınıp adınıza dolandırıcılık yapıyor olabilirler dikkatli olmanızı tavsiye ederim, ödemeyi nasıl istiyolar?
  • 29-11-2024, 22:36:11
    #6
    os_studios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mahkeme açıldı mı? Bu borcun mahkemesi görüldü mü? Eğer mahkeme gibi bir olay ortada yoksa açacakları tek şey İlamsız İcra'dır. Bir de İlamlı İcra var.
    İlamlı İcra mahkeme kararıyla kesinleşmiş bir borç için açılır ve itiraz edilemez.
    Ama İlamsız İcra herhangi bir mahkeme süreci olmadan gidip "bunun bana şu kadar borcu var" diyerek açılabilen bir icradır.
    İlamsız İcra'ya 7 gün içinde itiraz süreniz var. İtiraz ederseniz hiçbir şey olmaz. Etmezseniz borcu kabul etmiş sayılırsınız ve kesinleşir.
    Çok teşekkürler hocam dikkate alıcam itiraz için daha icra açmadılar ama bugün yarın açılır
  • 29-11-2024, 22:36:52
    #7
    Bydeu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.sikayetvar.com/iyon-yayincilik

    bence kafanıza takmayın boş iş gibi duruyor
    dataları çalınıp adınıza dolandırıcılık yapıyor olabilirler dikkatli olmanızı tavsiye ederim, ödemeyi nasıl istiyolar?
    Ödeme kurumsal iban sanırım öyle demişlerdi dikkatli davranıyorum hocam 🙏
  • 29-11-2024, 22:55:45
    #8
    Icra felan acmayacaklar. 10 yil olmuş. Zaten borca itiraz suresi gecmiş. Ellerinde senet mi var? Varsa zaten protesto suresi de gecmiş. Onlar istemekte geç kaldılar. Zaman aşımı olmuş. Ne kurtarirsak o kar diyolae. Kaldi ki 10 yil once 100 lira kalmiş olabilir diyosunuz. Hocam toplamı ne kadarmiş ki 100 lira kalms olsun. 10 yil once 100 lira unutulacak rakam degildi ki
  • 29-11-2024, 23:06:19
    #9
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Icra felan acmayacaklar. 10 yil olmuş. Zaten borca itiraz suresi gecmiş. Ellerinde senet mi var? Varsa zaten protesto suresi de gecmiş. Onlar istemekte geç kaldılar. Zaman aşımı olmuş. Ne kurtarirsak o kar diyolae. Kaldi ki 10 yil once 100 lira kalmiş olabilir diyosunuz. Hocam toplamı ne kadarmiş ki 100 lira kalms olsun. 10 yil once 100 lira unutulacak rakam degildi ki
    İnşallah dediğiniz gibi zaman aşımına uğramıştır hocam ben de bilmiyorum şu an bunun sürecini