Icra felan acmayacaklar. 10 yil olmuş. Zaten borca itiraz suresi gecmiş. Ellerinde senet mi var? Varsa zaten protesto suresi de gecmiş. Onlar istemekte geç kaldılar. Zaman aşımı olmuş. Ne kurtarirsak o kar diyolae. Kaldi ki 10 yil once 100 lira kalmiş olabilir diyosunuz. Hocam toplamı ne kadarmiş ki 100 lira kalms olsun. 10 yil once 100 lira unutulacak rakam degildi ki