Merhaba, yaklaşık 9-10 yıl önce Era ve İyon Yayıncılık isimli bir firmadan İngilizce eğitimi almıştım. ( dolandırıcılar )
Ödemelerimin büyük kısmını yaptığımı hatırlıyorum, ancak yaklaşık 100-200 TL gibi bir tutar ödenmemiş olabilir. Bugün beni arayıp 24 bin TL borcum olduğunu ve icra işlemi başlatacaklarını söylediler. Yıllar içinde bu kadar yüksek bir borç birikmesi bana haksız görünüyor.
1. İyi bir avukatla bu sorunun üstesinden gelmek mümkün müdür, yoksa süreç çok uzun sürer mi?
2. Borcu minimum bir tutarla kabul edip ödemek mi mantıklı olur, yoksa bir avukatla hakkımı savunmak mı daha etkili olur?
Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim