mersan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizce Hangi Tableti Seçmeliyim?
15
●342
- 24-11-2024, 14:01:52Tabletten fotoğraf çekmeyi hiç sevmem. Kamera özelliklerine hiç bakmadım bile. Dışarıdan çok kötü duruyor kocaman ekranla fotoğraf çekmek. Zaten iPhone kullanıyorum. Resim için onu kullanıyorum.Said5841 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen gün Teknosa'da inceledim tableti. Güzel tablet.hergani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-11-2024, 14:03:19Yani fotoğraf çekmek için tableti kullanacak değiliz sonuçtamersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2024, 14:08:48

