mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabletten fotoğraf çekmeyi hiç sevmem. Kamera özelliklerine hiç bakmadım bile. Dışarıdan çok kötü duruyor kocaman ekranla fotoğraf çekmek. Zaten iPhone kullanıyorum. Resim için onu kullanıyorum.
Yani fotoğraf çekmek için tableti kullanacak değiliz sonuçta