Hocam eğer aşırı fazla fotoğraf çeken biri değilseniz çok yeterli olacaktır. Bende 64GB 8 Plus telefon var o bile yetiyor bana.
Tabletten fotoğraf çekmeyi hiç sevmem. Kamera özelliklerine hiç bakmadım bile. Dışarıdan çok kötü duruyor kocaman ekranla fotoğraf çekmek. Zaten iPhone kullanıyorum. Resim için onu kullanıyorum.
s9+ plus 256gb aldım hocam. gayet memnunum.
Geçen gün Teknosa'da inceledim tableti. Güzel tablet.