Said5841 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eğer aşırı fazla fotoğraf çeken biri değilseniz çok yeterli olacaktır. Bende 64GB 8 Plus telefon var o bile yetiyor bana.
Tabletten fotoğraf çekmeyi hiç sevmem. Kamera özelliklerine hiç bakmadım bile. Dışarıdan çok kötü duruyor kocaman ekranla fotoğraf çekmek. Zaten iPhone kullanıyorum. Resim için onu kullanıyorum.

hergani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
s9+ plus 256gb aldım hocam. gayet memnunum.
Geçen gün Teknosa'da inceledim tableti. Güzel tablet.