• 22-11-2024, 20:20:51
    #1
    Merhabalar saygı değer hocalarım..

    Ürün sifir alinmiş kapali kutudur. Ilk siz açacaksiniz. Ürün Modeli :Lenovo LOQ 15IAX9I Model: 83FQ000UTR .

    23 Bin eder mi sizce arkadaşlar ?: )


  • 22-11-2024, 20:27:53
    #2
    Hayırlı olsun, bizde 3050 ve 4050 olan modelini almayı düşünüyoruz. Güle güle kullanın.
  • 22-11-2024, 20:28:49
    #3
    LOQ kaliteli bir model ama bu versiyon alınmaz. Ederi 18-19k. A530M ekran kartı RTX2050'den bile düşük performans veriyor oyunlarda. En azından RTX3050 olmalı.
  • 22-11-2024, 20:34:33
    #4
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LOQ kaliteli bir model ama bu versiyon alınmaz. Ederi 18-19k. A530M ekran kartı RTX2050'den bile düşük performans veriyor oyunlarda. En azından RTX3050 olmalı.
    Hocam ben oyun falan oynamam , sevmem yani İnternet işleri için düşünüyoruz ?
    Uyguna buldum diye düşünüyorum bu fiyata? Hiç açılmamış henüz hepsi burada vb sitelerde 28bin fiyatı var.
    Ben 20bine falan alabiliriz bunu diye düşünüyorum?
  • 22-11-2024, 20:35:31
    #5
    adda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, bizde 3050 ve 4050 olan modelini almayı düşünüyoruz. Güle güle kullanın.
    Henüz almadım hocam : ) araştırıyorum alınır mı diye , çok uyguna geliyor , ben oyun falan oynamam o yüzden bilgi almak istedim forumdan
  • 22-11-2024, 20:40:53
    #6
    Enginu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Henüz almadım hocam : ) araştırıyorum alınır mı diye , çok uyguna geliyor , ben oyun falan oynamam o yüzden bilgi almak istedim forumdan
    Çok yanlış anlamışım Oyun oynamıyorsanız evet işinizi görecektir fazlasıyla. Bu modellerde batarya sorunu var diye duydum fakat 4050 taraflı bu söylentiler. Sizde bir sorun olacağını sanmıyorum ki olursa servise götürüp daha güçlü bir batarya ile size geri gönderiyorlarmış.

    Bence alabilirsiniz, kullanışlı ve ileriye dönük uzun ömürlü olur.
  • 22-11-2024, 21:24:21
    #7
    Enginu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben oyun falan oynamam , sevmem yani İnternet işleri için düşünüyoruz ?
    Uyguna buldum diye düşünüyorum bu fiyata? Hiç açılmamış henüz hepsi burada vb sitelerde 28bin fiyatı var.
    Ben 20bine falan alabiliriz bunu diye düşünüyorum?
    Şuanki fiyatlar yanıltıcı, çünkü bu ekran kartlı modeli çok fazla satılmıyor. Bu model genel olarak iyi, ekran %100srgb. 20-21k'ya alınabilir ama fazlası etmez.