LOQ kaliteli bir model ama bu versiyon alınmaz. Ederi 18-19k. A530M ekran kartı RTX2050'den bile düşük performans veriyor oyunlarda. En azından RTX3050 olmalı.
Hocam ben oyun falan oynamam , sevmem yani İnternet işleri için düşünüyoruz ?
Uyguna buldum diye düşünüyorum bu fiyata? Hiç açılmamış henüz hepsi burada vb sitelerde 28bin fiyatı var.
Ben 20bine falan alabiliriz bunu diye düşünüyorum?