adda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, bizde 3050 ve 4050 olan modelini almayı düşünüyoruz. Güle güle kullanın.
Henüz almadım hocam : ) araştırıyorum alınır mı diye , çok uyguna geliyor , ben oyun falan oynamam o yüzden bilgi almak istedim forumdan