• 20-11-2024, 01:05:55
    #1
    Forumda Redotpay kullanan var mı? Güvenilir bir bankacılık uygulaması mı?
    Ve fiziksel kartı atm de kullanan var ise komisyonlar nasıl.
    Örnek 1000 para dolar çektiniz nekadar kesinti oldu.
    Konu hakkında bilgisi olan varsa cevap yazarsa sevinirim. Teşekkürler.
  • 20-11-2024, 01:31:15
    #2
    1 yıldır kullanıyorum sorun yaşamadım. fiziksel kartım yok gerek de yok.

    maksat apple pay.
  • 20-11-2024, 02:13:15
    #3
    Bozdurma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yıldır kullanıyorum sorun yaşamadım. fiziksel kartım yok gerek de yok.

    maksat apple pay.
    Apple pay ile market alışverişi oluyor mu?
  • 20-11-2024, 02:17:06
    #4
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple pqy ile market alışverişi oluyor mu?
    kıralı oluyor hocam (:

    herkes şaşkın şaşkın bakıyor falan.
  • 20-11-2024, 14:18:31
    #5
    Bozdurma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kıralı oluyor hocam (:

    herkes şaşkın şaşkın bakıyor falan.
    Apple pay ile nasıl market alışverişi yapılıyor. Sistem nasıl işliyor.
  • 20-11-2024, 17:25:37
    #6
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple pay ile nasıl market alışverişi yapılıyor. Sistem nasıl işliyor.
    Ufak araştırma ile çözdüm. Çok güzelmiş.


    https://www.youtube.com/watch?v=xH_iUQipI20
  • 20-11-2024, 21:27:31
    #7
    Yazılanları okuduktan sonra benide bir merak saldı ve üye oldum ve kartı oluşturdum.. amaç kripto parayı kullanmak gayette güzel aslında . Benzin, market vs heryerde geçiyor sanırım okuduklarıma göre.

    Eticaret sitelerinde geçiyor online alışverişlerde biraz önce denedim sorunsuz alışveriş yaptım .
  • 20-11-2024, 21:46:27
    #8
    fungan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılanları okuduktan sonra benide bir merak saldı ve üye oldum ve kartı oluşturdum.. amaç kripto parayı kullanmak gayette güzel aslında . Benzin, market vs heryerde geçiyor sanırım okuduklarıma göre.

    Eticaret sitelerinde geçiyor online alışverişlerde biraz önce denedim sorunsuz alışveriş yaptım .
    Nerde alışveriş yaptınız biraz önce.
  • 20-11-2024, 22:10:36
    #9
    hepsi burada alışveriş yaptım kartı ekleyince 1 tl kesinti yapılıyor, akabinde ödeme yapınca redot uygulamasından onaylıyorsunuz ödeme tutarını işlem bitiyor. Mantık olarak her yerde geçer anladığım kadarıyla