Forumda Redotpay kullanan var mı? Güvenilir bir bankacılık uygulaması mı?
Ve fiziksel kartı atm de kullanan var ise komisyonlar nasıl.
Örnek 1000 para dolar çektiniz nekadar kesinti oldu.
Konu hakkında bilgisi olan varsa cevap yazarsa sevinirim. Teşekkürler.