hepsi burada alışveriş yaptım kartı ekleyince 1 tl kesinti yapılıyor, akabinde ödeme yapınca redot uygulamasından onaylıyorsunuz ödeme tutarını işlem bitiyor. Mantık olarak her yerde geçer anladığım kadarıyla