• 19-11-2024, 23:08:10
    #1
    Arkadaşlar huawei mate 20 pro cihazım var ve şarjdan çıkardıktan sonra, telefon şuan 1 saattir açılmadı ve yukarıda kırmızı ışık sabit şekilde yanıyor. Neden olabilir? Resetlemeye çalışıyorum olmadı ve kabloyu telefonla pc ye bağlamaya çalıştım bir şey çıkmıyor aygıt falan
  • 19-11-2024, 23:10:13
    #2
    ses açma ve kapatma tuşuna basılı tutup force restart at, olmazsa yaz.
  • 19-11-2024, 23:12:12
    #3
    m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ses açma ve kapatma tuşuna basılı tutup force restart at, olmazsa yaz.
    Olmadı wp'den geçtim iletişime hocam, başkalarıda lütfen yardımcı olabiliyorsa çok sevinirim nasıl çözerim bu sorunu
  • 19-11-2024, 23:16:37
    #4
    Yazılımsal veya donanımsal bir sorun olabilir, kısaca 2 adet seçenek mevcut karşımızda, her iki türde de burada çözüm bulmak zor olabilir. Cihaz daha öncesinde suya düştümü veya su ile teması oldu mu bilmediğim için şunu söyleyebilirim sadece, eğer su aldıysa veya temas kurduysa iç devrelerde kısa devre oluşmuş olabilir, eğer su teması hiç yoksa anakart veya şarj soketinde bir arıza mevcuttur ve cihazın açılmamasına yine kısa devre yaparak sebep olur. Her halukarda aşağıda söyleyeceğim adımları önce bi deneyip eğer olmaz ise sonrasında en yakın telefoncuya veya yetkili bayiye gitmen daha iyi olur.

    Telefona hard reset atmalısınız.
    Güç tuşuna ve Ses Kısma tuşuna aynı anda 10-15 saniye boyunca basılı tutun.
    Telefon titreşim yapar veya Huawei logosunu görürseniz bırakın.

    eğer bunu denediğinizde bir titreşim yapmadıysa cihaz, veya ekrana logo gelmediyse birde aşağıda ki seçeneği deneyin.

    Recovery Modu
    Güç tuşu ve Ses Açma tuşuna aynı anda basın.
    Huawei logosunu gördüğünüzde tuşları bırakın.
    Eğer Recovery Moduna girebilirseniz, "Wipe Cache Partition" seçeneğini seçin. Bu, cihazdaki geçici dosyaları siler.
    Ardından, cihazı yeniden başlatmayı deneyin.


    eğer bunların hiçbiri olmadı ise Yetkili Servis veya Teknik Destek alman dediğim gibi muhakkak zorunlu olacaktır. Şimdiden geçmiş olsun.
  • 19-11-2024, 23:19:06
    #5
    Depra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılımsal veya donanımsal bir sorun olabilir, kısaca 2 adet seçenek mevcut karşımızda, her iki türde de burada çözüm bulmak zor olabilir. Cihaz daha öncesinde suya düştümü veya su ile teması oldu mu bilmediğim için şunu söyleyebilirim sadece, eğer su aldıysa veya temas kurduysa iç devrelerde kısa devre oluşmuş olabilir, eğer su teması hiç yoksa anakart veya şarj soketinde bir arıza mevcuttur ve cihazın açılmamasına yine kısa devre yaparak sebep olur. Her halukarda aşağıda söyleyeceğim adımları önce bi deneyip eğer olmaz ise sonrasında en yakın telefoncuya veya yetkili bayiye gitmen daha iyi olur.

    Telefona hard reset atmalısınız.
    Güç tuşuna ve Ses Kısma tuşuna aynı anda 10-15 saniye boyunca basılı tutun.
    Telefon titreşim yapar veya Huawei logosunu görürseniz bırakın.

    eğer bunu denediğinizde bir titreşim yapmadıysa cihaz, veya ekrana logo gelmediyse birde aşağıda ki seçeneği deneyin.

    Recovery Modu
    Güç tuşu ve Ses Açma tuşuna aynı anda basın.
    Huawei logosunu gördüğünüzde tuşları bırakın.
    Eğer Recovery Moduna girebilirseniz, "Wipe Cache Partition" seçeneğini seçin. Bu, cihazdaki geçici dosyaları siler.
    Ardından, cihazı yeniden başlatmayı deneyin.


    eğer bunların hiçbiri olmadı ise Yetkili Servis veya Teknik Destek alman dediğim gibi muhakkak zorunlu olacaktır. Şimdiden geçmiş olsun.
    Teşekkürler ilginiz için, öncelikle dediğiniz su girme veya gibi olaylardan hiç biri olmadı ve güç tuşuna basılı tutuyorum kırmızı ışık yanıp sönüyor bir kez ancak logo gibi bir şey gelmiyor maalesef. Düzeltebilir miyiz acaba yine de?
  • 19-11-2024, 23:22:59
    #6
    xxsemihsarac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler ilginiz için, öncelikle dediğiniz su girme veya gibi olaylardan hiç biri olmadı ve güç tuşuna basılı tutuyorum kırmızı ışık yanıp sönüyor bir kez ancak logo gibi bir şey gelmiyor maalesef. Düzeltebilir miyiz acaba yine de?
    Dediğim gibi hocam bir süre basılı tutmanız gerek, eğer kırmızı ışık yanıp sönüyorsa sistemde tepkime zaten mevcut demektir, sadece tuşlara basılı tutma sürenizi biraz daha uzatın. Mesela 20 saniye basılı tuttuğunuzda o ışık yanıp söndüyse bu sefer bi 35-40 saniye deneyin, fakat yine o kırmızı ışık yanıp sönüyor ve herhangi bir tepkime alamıyorsanız ilk yazıda belirttiğim üzere Teknik Servis veya Yetkili Servis noktalarına yarın gitmenizde fayda var. Ayrıca o kırmızı ışık yanıp sönerken bir titreşim oldu mu olmadımı belirtmemişsiniz fakat tahminimce olmamış ki sadece ışık tepki vermiş gibi duruyor. Tekrardan geçmiş olsun.
  • 19-11-2024, 23:23:24
    #7
    Ses kısma + ses açma + güç tuşu hepsine aynı anda 6-7 saniye bastığınızda telefonunuzun tepkisi ne oluyor
  • 19-11-2024, 23:23:56
    #8
    Depra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğim gibi hocam bir süre basılı tutmanız gerek, eğer kırmızı ışık yanıp sönüyorsa sistemde tepkime zaten mevcut demektir, sadece tuşlara basılı tutma sürenizi biraz daha uzatın. Mesela 20 saniye basılı tuttuğunuzda o ışık yanıp söndüyse bu sefer bi 35-40 saniye deneyin, fakat yine o kırmızı ışık yanıp sönüyor ve herhangi bir tepkime alamıyorsanız ilk yazıda belirttiğim üzere Teknik Servis veya Yetkili Servis noktalarına yarın gitmenizde fayda var. Ayrıca o kırmızı ışık yanıp sönerken bir titreşim oldu mu olmadımı belirtmemişsiniz fakat tahminimce olmamış ki sadece ışık tepki vermiş gibi duruyor. Tekrardan geçmiş olsun.
    evet titreşim olmuyor sadece ışık yanıp sönüyor, teşekkürler hocam yine de sağolun
  • 19-11-2024, 23:27:26
    #9
    Ekran gg hocam değişecek muhtemelen go