xxsemihsarac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler ilginiz için, öncelikle dediğiniz su girme veya gibi olaylardan hiç biri olmadı ve güç tuşuna basılı tutuyorum kırmızı ışık yanıp sönüyor bir kez ancak logo gibi bir şey gelmiyor maalesef. Düzeltebilir miyiz acaba yine de?
Dediğim gibi hocam bir süre basılı tutmanız gerek, eğer kırmızı ışık yanıp sönüyorsa sistemde tepkime zaten mevcut demektir, sadece tuşlara basılı tutma sürenizi biraz daha uzatın. Mesela 20 saniye basılı tuttuğunuzda o ışık yanıp söndüyse bu sefer bi 35-40 saniye deneyin, fakat yine o kırmızı ışık yanıp sönüyor ve herhangi bir tepkime alamıyorsanız ilk yazıda belirttiğim üzere Teknik Servis veya Yetkili Servis noktalarına yarın gitmenizde fayda var. Ayrıca o kırmızı ışık yanıp sönerken bir titreşim oldu mu olmadımı belirtmemişsiniz fakat tahminimce olmamış ki sadece ışık tepki vermiş gibi duruyor. Tekrardan geçmiş olsun.