selamlar herkese,
wefutureplan.com
Arkadaşlar, siteye girip ss atar mısınız ? Kayma vs var mı ? Bende yok ama arkadaş bende var diyor. Cache mi, değil mi anlayamadım.
Web sitem sizde nasıl görünüyor ?
10
●264
- 18-11-2024, 13:30:38
- 18-11-2024, 13:33:08Teşekkürler hocam.ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özellikle strateji ve işlerimiz kısmı arkadaşta iç içe geçmiş haldeydi. O yüzden merak ettim. - 18-11-2024, 13:59:27Bir kaç ayar yapıcam hocam ne yazık ki bu şekilde istediler.Melihhh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sayfa hızı çok kötü hocam