Web sitem sizde nasıl görünüyor ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Web sitem sizde nasıl görünüyor ?
10
●
264
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Web sitem sizde nasıl görünüyor ?
1
2
18-11-2024, 14:00:11
#10
mtrkmn61
Sea53 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yaklaşık bi 30 saniyedir bekliyorum sayfanın açılmasını
sayfa hızı çok kötü hocam
Tamamdır hocam. Otimize edicem.
Bazı kişiler hızlı diyor bazıları yavaş
genel bir webp operasyonu lazım
18-11-2024, 17:36:51
#11
gkhn5858
Resim çok kötü.Biraz kaymış olabilir on out yazılarından anlayabilirsiniz
Son kullanıcı olarak bir tek burayi beğenmedim sitenin geri kalanı güzel
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler